Конкурс кейсів з КСВ в цьому році зібрав 28 проектів українських компаній
Програма МХП «Село: кроки до розвитку» отримала нагороду в конкурсі соціальних ініціатив за внесок в розвиток міст і громад в 2017 році. Таке рішення прийняла міжнародна експертна комісія за підсумками Конкурсу кейсів з корпоративної соціальної відповідальності.
12 квітня 2018 року в Києві центр «Розвиток КСВ» нагородив кращі кейси 2017 року. Нагородження проходило під час конференції «Бізнес, який змінює країну» в Unit.City. Український агроіндустріальних холдинг МХП став переможцем у назві місії №11 - «Сталий розвиток міст і громад».
В рамках кейса МХП «Село: кроки до розвитку» 45 переможців конкурсу в минулому році отримали сертифікати на фінансування свого проекту в розмірі до 40 тис. Гривень. Це 45 ініціатив, які вже почали розвиватися в сільській місцевості. МХП інвестував в бізнес-проекти жителів районів в двох регіонах присутності: Черкаській та Вінницькій областях.
«Село - основа успішної аграрної країни. Від того, наскільки міцним буде цей фундамент, залежить майбутнє вітчизняної економіки. Більшість наявних активів в сільській місцевості не використовуються. Сільські жителі не мають навичок економічної самоорганізації і без підтримки втрачають надію на можливість змін на краще. Щоб підтримати спільноти і не дати зникнути селах з карти України, МХП в 2016 році почав пілотний конкурс «Село: кроки до розвитку», а в минулому році конкурс розширив свою географію. В цілому МХП інвестував близько 1 млн 950 тис. Гривень в різні бізнес-проекти регіонів », - ділиться досягненнями холдингу Ксенія Прожогін, директор департаменту управління персоналом та комунікацій МХП.
Конкурс кейсів з КСВ в цьому році зібрав 28 проектів українських компаній. За умовами конкурсу, протягом лютого 2018 року компанії подавали свої кейси на розгляд міжнародного журі. Критеріями оцінки були інноваційність, механізм реалізації проекту (діалог зі стейкхолдерами), довгострокові результати проекту для компанії і суспільства, а також опис кейса (мова, стиль і т. П.). Це вже 9-й конкурс кейсів з КСВ - єдина національна премія для нагородження проектів соціальної відповідальності компаній.
Створення умов для самозайнятості сільського населення (сімейні ферми, сільськогосподарські кооперативи, зелений туризм і т. Д.), Розвиток соціально-економічного, культурного і туристичного потенціалу регіону, використання поновлюваних і енергозберігаючих рішень, впровадження інноваційних технологій - пріоритетні напрямки соціальної активності МХП. Керівництво агрохолдингу і в подальшому сприятиме реалізації соціальних ініціатив регіонів, адже розвинене і сильне село - основа успішної і незалежної країни.
МХП - провідний виробник курятини в Україні з найбільшою часткою на ринку і високою впізнаваністю бренду своїх продуктів. МХП володіє і контролює всі етапи виробництва курятини: від вирощування зернових і олійних культур, виробництва комбікормів до виробництва інкубаційних яєць і вирощування бройлерного поголів'я, переробки, збуту, дистрибуції та продажу м'яса птиці (зокрема, через партнерські брендовані точки).
МХП також займає провідну позицію в рослинництві: кукурудзу МХП вирощує для виробництва комбікормів, а інші культури - пшеницю, ріпак і т.д. - продає третім особам. МХП орендує сільськогосподарські угіддя, розташовані в основному в родючих чорноземних регіонах України.
З 15 травня 2008 року акції МХП котируються на Лондонській фондовій біржі під тікером MHPC.