Змінити мову
  • English
Інвестиційний огляд

IX Український форум маркетинг-директорів в рекламній кампанії закликає маркетологів поглянути в очі страхам і зважитися на сміливі кроки

На правах партнерської програми

Рекламна кампанія IX Українського форуму маркетинг-діректоровстартовала в березні. Рекламні сюжети - це "міські страшилки" з маркетологами в головних ролях. Таку ідею запропонував креативний партнер - компанія BBDO Ukraine. Продакшен здійснила компанія BelkaStrelka, а постпродакшену - Terminal FX.

"Чому ми запропонували таку ідею? По-перше, тому що в ніч після брифінгу нашому копірайтер наснилися труну на коліщатках і невидима рука ринку. По-друге, тому що концепція форуму - зухвалі рішення. З власного досвіду ми знаємо, що кожен сміливий крок в маркетингу починається з подолання безлічі побоювань, або, як люблять висловлюватися наші клієнти, консерн. Хочеш перемогти свій консерн - подивися йому в очі ... ", - розповідає креативний директор BBDO Ukraine Анже Йереб.

"Маркетологи і рекламісти знають, що використання страхів в рекламі і створення" небезпечних ситуацій "привертає увагу, дозволяє домогтися кращої запам'ятовування і активізує у споживача пошук рішення. Ми вибрали формат дитячого міського фольклору -" страшних "історій, які розповідають один одному вечорами, тому що терапевтична суть таких історій - довести страхи до абсурду, а потім звільнитися від них, - коментує продюсер Українського форуму маркетинг-директорів Ірина Бондаренко. - Сьогодні багатьом маркетологам страшно робити нові кроки на ринку і приймати рішення. У той же час сміливі рішення і рух вперед приносять результати. На форумі ми розповімо про досвід компаній, які мають сміливість змінюватися і змінювати ринок навіть в найскладніших умовах ".

Щоб реалізувати ідею, був створений справжній театр тіней з картонними героями, якими управляли "ляльководи". Завдяки живому відеоряду і типовим для жанру музики і озвучування, глядач з першої секунди занурюється в атмосферу "страшилок". Рекламна кампанія включає в себе дев'ять сюжетів: три відеоролика, три історії на радіо і три друкованих сюжету. Вони стали основою і для digital-стратегії.

Вже 7-8 квітня 2016 року в КВЦ "Парковий" на IX Український форум маркетинг-директорів будуть звучати щасливі історії.

Український форум маркетинг-директорів - щорічне місце зустрічі спільноти професіоналів, які створюють майбутнє маркетингу в країні. Це платформа, на якій ринок обговорює порядок денний на завтра і аналізує пройдені уроки. Тут можна намацати майбутні тенденції, познайомитися зі свіжими кейсами і кращими експертами в різних сферах. Унікальність форуму - погляд на маркетинг з позиції першої особи. Сайт форуму: marketingforum.com.ua

IdeasFirst - найбільший організатор відкритих і корпоративних ділових подій для бізнес-аудиторії, оперує на ринку з 2004 року. Серед щорічних проектів компанії Український форум маркетинг-директорів, Міжнародний форум "Лояльний покупець: де у нього кнопка?", Міні-МБА в сфері лояльності, Experience Design Camp. Компанія також організовує візити бізнес-мислителів в Україні. Завдяки IdeasFirst українські бізнесмени познайомилися з ідеями К'єлла Нордстрема, Мартіна Ліндстрома, Іцхака Адізеса, Йонаса Риддерстрале і ін.

Рекламне агентство BBDO Ukraine входить в рекламно-комунікаційний холдинг Omnicom Group і до складу світової мережі BBDO Worldwide. Група BBDO Worldwide - перша за кількістю нагород глобальна рекламна мережа. Представлена ​​289 компаніями в 81 країнах світу. Головний офіс компанії знаходиться в Нью-Йорку. Агентство BBDO Ukraine розпочало свою роботу як самостійна одиниця 8 років тому. У 2015 році BBDO Ukraine отримало нагороду "Агентство року - 2015». Команда BBDO дотримується принципу Work. Work. Work. Цей принцип означає метод роботи, заснований на поведінкових спостереженнях і інсайт.

Terminal FX - постпродакшену-студія, основним напрямком якої є створення візуальних ефектів, графіки, анімації, а також звукового оформлення для реклами і кіно. Студія працює на ринку України з 2004 року. За час свого існування Terminal FX виконала тисячі рекламних проектів, брала участь в роботі над більш ніж 50 зарубіжними проектами для всесвітньо відомих лідерів кіноіндустрії, таких як Universal Studios, Warner Brothers, Katalyst Films, MTV, 20th Century Fox, WWE Studios, Rebel Films.

Студія співпрацює з більшістю світових мережевих рекламних агентств, представлених в Україні, таких як BBDO, Ogilvy and Mather Ukraine, S & F, Tabasco, TBWA, LOWE, Think! MacCann, Havas Ukraine, Provid та ін.

BelkaSrelka Branding + Production - команда експертів в галузі брендингу та виробництва з більш ніж 15-річним стажем на рекламному ринку України. Компанія була одним з перших і залишається одним з кращих продакшенів в країні. Спеціалізується на організації та проведенні рекламних зйомок будь-якого рівня складності і масштабу.

ЛIГАБiзнесIнформ

Інформаційне агентство

www.liga.net

Всі статті